.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک شد
یک احمدی‌نژادی دیگر هم رفت!

چهل و یکمین مجمع عمومی انتخاباتی کمیته ملی المپیک در شرایطی عصر امروز برگزار شد که به رغم حرف و حدیث های زیاد سرانجام کیومرث هاشمی به عنوان رییس جدید این کمیته انتخاب شد.

به گزارش فرارو، همه نقشه هایی که محمد علی آبادی برای بقا در این پست کشیده بود نقش بر آب شد؛ در شرایطی که انتخابات کمیته ملی المپیک به خاطر سیاسیت های غلط  علی آبادی و دوستانش بیش از یک سال و نیم به تعویق افتاده بود با این حال رییس سابق با مهندسی کردن انتخابات سعی در تجدید عنوانش کرد که در نهایت ناکام ماند.

علی آبادی که آخرین نماینده دولت احمدی نژاد در سیاست دولت جدید بود ابتدا سعی کرد خودش را از احمدی نژاد جدا کند؛ او پیش تر در گفت و گویی اعلام کرده بود بیش از دو سال است احمدی نژاد را ندیده و حتی از دخالت های او در ورزش هم گله کرده بود. اما بعد نوبت به این رسید که خودش را با دولت جدید هماهنگ نشان دهد. زمانی که قرار بود صالحی امیری به عنوان وزیر پیشنهادی اعلام شود او خودش را به امیری رساند و از زبان او اعلام کرد که صالحی امیری از کارش راضی است! با این حال وقتی برنامه های صالحی امیری برای وزیر شدن روبراه نشد علی آبادی بازی تازه ای را شروع کرد و با گنجاندن چند بند عجیب در آیین نامه انتخابات اجازه حضور رقبایش را نداد. اما برنامه ای که او چیده بود درست در دقیقه 90 نقش برآب شد.

استعفا به نفع دیگری!
در شرایطی که علی آبادی تا روز گذشته صحبت از کناره گیری در این انتخابات را نمی کرد و حتی از رای بالای خودش برای ریاست حرف می زد فاش شدن پرونده ای که نشان می داد او به جای بقیه افراد در ماجرای فروش ساختمان گاندی جعل امضا کرده کار را برایش به انتها رساند.

علی آبادی اگرچه به خبرنگاران گفت که کناره گیری کرد تا فردی نزدیک به دولت روی کار بیاید با این حال می دانست که با افشا شدن جعل امضا جایی در بین کاندیداها نداشت.

اما بعد از استعفای علی آبادی، خسروی وفا و داور زنی هم به نفع کیومرث هاشمی کنار رفتند تا در نهایت تکلیف مشخص شود و سه کاندیدا در انتها معرفی شوند؛ کیومرث هاشمی، جعفر کامبوزیا و قدمی. اما هاشمی که ائتلاف خوبی با خسروی وفا و داور زنی داشت در نهایت رای بالایی هم آورد و با 42 رای به عنوان رییس جدید کمیته ملی المپیک معرفی شد. کمیته ای که بالاخره ساز و کار جدیدش را با تاخیری یک و نیم ساله شروع خواهد کرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.531 seconds.